آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





احداث 30 كارواش موبایلی در 30 نقطه شهر تبریز

شهردار تبريز از برنامه‌ريزي اين مجموعه براي احداث و راه‌اندازي 30 كارواش تمام اتوماتيك موبايلي در 30 نقطه شهري تبريز با مشاركت بخش خصوصي در آينده نزديك خبر داد.

به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، نوين كه در آئين بهره‌برداري از اولين كارواش تمام اتوماتيك موبايلي در تبريز سخن مي‌گفت با تأكيد بر لزوم افزايش تعداد اين قبيل مجموعه‌ها در محلات و ديگر مناطق شهري خاطرنشان كرد: مجوز احداث 30 كارواش تمام اتوماتيك موبايلي از سوي شهرداري تبريز صادر شده كه اين مجموعه‌ها به تدريج و با مشاركت بخش خصوصي در مناطق مختلف شهري احداث خواهند شد.

وي هدف از اين اقدام را كمك به افزايش رفاه عمومي ، دسترسي آسان و بي‌دغدغه مردم به مراكز خدماتي خودرو ، بسترسازي براي زيبايي مبلمان شهري و كاهش آلودگي‌هاي بصري اعلام كرد.

شهردار تبريز در بخش ديگري از سخنان خود ارتقاي سطح رفاه اجتماعي در شهر را از جمله مهم‌ترين شاخص‌هاي توسعه در كلان‌شهرها دانست و با تأكيد بر لزوم ايجاد و توسعه زيرساخت‌هاي اين امر افزود: تبريز و شهروندان تبريزي نيازمند برخورداري از چنين مجموعه‌هاي خدماتي هستند و مديريت شهري تبريز در راستاي تحقق اهداف خود در حوزه رفاه عمومي به طور همه جانبه از اين سرمايه‌گذاري‌ها حمايت مي‌كند.

شهردار تبريز در ادامه با اشاره به ويژگي‌هاي شاخص اين قبيل كارواش‌ها و لزوم توسعه آن‌ها در سطح شهر تبريز تصريح كرد: سازگگاري با محيط زيست ، صرفه‌جويي در مصرف آب ، اشتغالزايي ، سرعت و دقت در ارايه خدمات و نيز كيفيت خدمات از مهم‌ترين ويژگي‌هاي اين طرح مشاركتي است.

نوين در خاتمه از عزم جدي شهرداري تبريز براي حمايت از سرمايه‌گذاراران بخش خصوصي در حوزه عمران و توسعه شهري خبر داد.

 منبع: آناج

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار گزارشی، ،
برچسب‌ها: احداث, اولین, کارواش, موبایلی, ایران, در تبریز,
[ 21 / 12 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب